Hi ha un document titulat “Principios básicos que deben inspirar el nuevo mandato”, elaborat conjuntament per la Federació Valenciana de Municipis i Províncies i pel Col·legi de Secretaris, Interventors i Tresorers de l'Administració Local de València, amb data de juny de 2011, que informa dels principals punts que ha de tindre en compte l'Administració Pública en aquest context de crisi econòmica. Un dels punts és la transparència i diu així:
“TRANSPARENCIA. Conjunto de normas, procedimientos y conductas que definen y reconocen como un bien de dominio público toda la información generada o en posesión de las Administraciones Públicas. La transparencia se sustenta en los derechos de libre expresión e información.
Las cinco Áreas de transparencia que se evalúan en el Índice de Transparencia de los Ayuntamientos son las siguientes: a) Información sobre la Corporación municipal; b) relaciones con los ciudadanos y la sociedad; c) Transparencia económicofinanciera; d) Transparencia en las contrataciones de servicios; e) Transparencia en materias de urbanismo y obras públicas.
El mayor rigor en las cuentas públicas requiere asimismo una mayor transparencia que sea percibida por los ciudadanos. Medidas como aprobar, remitir y exponer la liquidación del presupuesto y de la cuenta general de la Entidad en tiempo y forma, publicar en la página web de cada Corporación los aspectos más relevantes de las mismas, un acceso público, fácil y ágil a las ordenanzas municipales, a las convocatorias de subvenciones públicas, a cursos, trámites de contratación, selecciones de personal…, coadyuvan a dotar a los vecinos de una percepción más honesta y legítima de cada Entidad Local.” (la negreta és meua)
Com veieu no diu res que no s'haja dit ací més d'una vegada però potser cal insistir en un aspecte que els polítics obliden amb facilitat quan tenen el poder i és bàsic i imprescindible, no sols per a que els ciutadans perceben la claredat dels comptes, sinó per evitar la desconfiança en els poders públics, les murmuracions, la rancúnia, les actuacions dolentes i les corrupteles.
La publicació de les actes dels plens en la web municipal, que ja es fa en molts ajuntaments (per exemple en Moixent) posa a disposició de tots els interessats els acords, les posicions que defensen cada grup polític i els arguments en raó dels quals s'adopten o desestimen les propostes. La publicació de les bases i els barems utilitzats per a les contractacions acabarien amb la contínua sospita de favoritisme en el repartiment del treball públic. I la informació oficial (informe del secretari interventor, actes de la comissió d’hisenda o la imprescindible auditoria) de l'estat real dels comptes municipals acabaria amb els rumors sobre l'existència o no del deute i la seua quantia.
Esperem que la ideologia de l’alcalde, que segons diu l’acompanya des de que va nàixer i manté intacta, no siga incompatible amb la transparència de l’administració pública i amb el dret a la informació dels valladins. Perquè aquestes són les bases dels drets democràtics de ciutadania.
Iron Maiden
Avui més que mai, les administracions públiques disposen dels mitjans per informar als ciutadans. No sols amb informació municipal, ofertes i èxits aconseguits, si no mostrant públicament altres coses, al meu parer més importants com les actes dels plens o els comptes.
ResponEliminaEl NOSTRE Ajuntament no ho fa, i m'agrada pensar que és perquè no sap com fer-ho, perquè tecnològicament no te persones capacitades per a fer-ho, però no és així. Si pot fer una cosa, pot fer l'altra, no? Al igual que també podria contestar a les denúncies que es fan en l'apartat de Patrulla Valladina i en tantes altres entrades en les que se'ls ha demanat explicacions i han callat la boca.
Tot això em fa desconfiar d'aquest actual govern també.
Per enèssima vegada: Si publiqueu com anònims els vostres comentaris no es publicaran. Publiqueu amb un pseudònim o nom, gràcies. Sols teniu que desplaçar el braç 5 centímetres cap abaix, fer clic i escriure.
ResponEliminaLo bien cierto es que con las bases y la selección de las profesoras para la guardería hemos podido asistir a un nuevo simulacro de una supuesta transparencia que en modo alguno es cierta, sino todo lo contrario.
ResponEliminaSegún las bases el tribunal estaba constituido, tal y como exige la Ley por funcionarios sin presencia de políticos. Las bases recogían la composición del tribunal que estaría formado por:
El Secretario, Barberá y la psicóloga (ésta con voz pero sin voto ).Pués bien, el secretario no se personó y fue sustituido por la srta Manrubia ADL sustituta;es decir, una persona que no es funcionaria. Por lo tanto, la primera ilegalidad.
Sin valorar la parcialidad de las bases y el traje a medida que comportan ( cinco puntos la entrevista personal), resulta que la persona no funcionaria ( Sra Manrubia), cargo con clara connotación política, finalizadas las entrevista recoge toda la documentación y con clara desfachatez se las lleva a su casa, sacándolas del Ayuntamiento, y les dice a las aspirantes que al día siguiente les dará el resultado.
¡ Vaya transparencia !
Otro ejemplo más de la manera de proceder de este nuevo equipo de gobierno.
Ya veremos a quienes han elegido y mucho nos tememos que sea un nuevo motivo para ruborizarse.
De momento el proceder en la selección solo puede calificarse de ILEGAL, RECURRIBLE,VERGONZOSO,Y CHAPUZERO.
Totalment d'acord amb el comentari d'el Zorro, el procés ha sigut molt qüestionable, des de la redacció de les bases fins a la composició i actuació del tribunal qualificador. Entenc que és per ignorància i desídia del nou Equip de Govern i, en particular, de la titular de la regidoria corresponent, i no per mala fe ni per voluntat de manipulació; però este tipus d'actuacions negligents no es poden produir, més encara quan ja se'ls ha indicat i explicat en diverses ocasions. Una volta més, una actuació lamentable que era fàcilment evitable. Per favor, que algú oriente i assessore els nous governants perquè ho necessiten!
ResponEliminaAspirant
ResponEliminaNo seré jo qui diga que tot ha estat ben fet, no, es pot i es deu millorar en moltes coses, no obstant, he de donar la raó als dos comentaris anteriors únicament en una cosa, en que el secretari no estava present en les proves de selecció.
Pel que fa a la resta, dir que no pense que els procediments hagen estat amanyats per agafar a ninguna persona en concret, i el que és més important,han existit aquestos procediments!!! quant de temps feia que no passava açò? Des del meu punt de vista, estic contenta perquè encara que no m'han agafat he tingut la possiblitat de presentar-me i de formar part d'una bolsa de treball.
El que a mi em pareix VERGONYÓS és que en vint anys l'anterior equip de govern haja preferit gastar-se els diners en pintar el mur de l'esglèsia o en portar mare de déus de lourdes a constuir una escola infantil i no una " guarderia" com tenim actualment, un lloc on els xiquets de vallada haveren pogut gaudir d'unes màgnifiques instal.lacions i duna educació pública i gratuita.
Pero esta parlanse, i encara no es sap qui es la persona seleccioná.
ResponEliminaNo sera que LLuerna i el Zorro estan decepcionats...?
EN CONTESTACIÓ A L'ASPIRANT DIR-LI PER A LA SEU INFORMACIÓ QUE LES BASES NO HAN SEGUT APROVADES EN CAP ORGUE DE L'AJUNTAMENT I PER TANT NO SÓN NI TRANSPARENTS , NI DEMOCRÁTIQUES, NI LEGALS.
ResponEliminaEN SEGON LLOC, DIR-LI QUE HI HA UNA CLARA ILEGALITAT EN EL PROCES DE SELECCIÓ. EL PRESIDENT DEL TRIBUNAL; ES A DIR EL SECRETARI, NO VA ASSISTIR I QUI FEA LES ENTREVISTES ERA LA SRTA MANRUBIA QUE NO ES FUNCIONARIA I PER TANT NO PODIA PARTICIPAR EN EL PROCÉS.
INFORMAR-LI A L'ASPIRANT QUE FINS FA BEN POC DE TEMPS LA GUARDERIA ERA REGENTADA PER LA FUNDACIÓ I EN CONSEQUÈNCIA RES TENIA QUE VORE L'AJUNTAMENT EN LA SELECCIÓ DE PERSONAL.
ANTERIORMENT LES BASES S'APROVAVEN EN EL ORGUE COMPETENT I ELS TRIBUNALS HAN DEMOSTRAT SEMPRE SENSE EXCEPCIÓ QUE ELS PROCESOS SELECTIUS EREN PLENAMENT LEGALS.
A MÉS LI PREGUNTE, ¿ COM QUEDARÁ EL TEMA DE LA GRATUITAT QUE ERA PROMESA ELECTORAL TANT DEL PSOE COM DE AIPV? UN INCOMPLIMENT MÉS QUE HI HAURA QUE AFEGIR AL LLISTAT CORRESPONENT DELS OBJECTIUS DEL QUATRIENI.
LO QUE ES MENESTER QUE NO INCREMENTEN EL PREU A LES FAMILIES.
L'ANTERIOR EQUIP DE GOVERN ÈS POT JUZGAR EN LO EDUCATIU MIRANT LES INFRAESTRUCTURES, AHÍ ESTÀ EL EDIFICI DE PRIMARIA I L'INSTITUT QUE NI ESTAVA EN EL MAPA ESCOLAR.
LA SENSIBILITAT DEL NOU EQUIP DE GOVERN DE CARA A L'EDUCACIÓ ES POT CONSTATAR EN LA REDUCCIÓ A LA MITAT D'HORARI AL CONSERGE EN ELS PERJUINS QUE AIXÒ COMPORTA.
Tornant a fer referència al que Iron Maiden ens diu a la seua entrada i enllaçant-la amb el nou tema que ací ha sorgit, podriem tindre ací un clar exemple:
ResponEliminaEixen unes bases.
Hi ha una mala gestió d'aquestes bases i del procés selectiu.
La gent es queixa i exposa el que pensa.
Conseqüencia de tot açò (i degut a la mala educació d'alguns), altra gent es veu perjudicada.
L'Ajuntament calla en tot moment, i sobre tot, calla el responsable d'aquest fet.
Molt be VALLADA City, és justament el que estava jo pensant.
ResponEliminaSi per exemple un treballador, manat pel seu amo, comet una errada o il·legalitat, de qui és la culpa? Del treballador o del seu amo?
La gent que ha opinat deuria ser més coherent i demanar explicacions a qui toca sense faltar al respecte.
La qüestió és: Qui va decidir que es fera com es va fer? Qui va decidir la substitució del secretari?
Per a Uroboros, aclarir algunes coses que pareix que confon. Per a un tribunal d'un lloc de treball de caràcter “laboral”, no cal que els membres del tribunal siguen funcionaris. És suficient que tinguen una titulació igual o superior al lloc ofertat. L'AEDL, és una titulada superior i normalment un membre dels tribunals precisament per la seua faena . En este cas, substitueix al secretari com president del tribunal i no com secretari de la corporació.
ResponEliminaEn cas de que hi haja una pujada del preu a les famílies ja parlarem. De moment no és el cas. Lo que es pretén és que funcione una escoleta i no un lloc per aparcar xiquets, lo que diu molt a favor de la sensibilitat del nou govern local de cara a l'educació.
Per cert, no m'estranya que amb l'anterior equip de govern anaren les coses com anaven si les bases s'aprovaven en “l'orgue”, per molt competent que fora, doncs un orgue és un instrument musical amb jocs de tubs que, polsades unes tecles, sonen al bufit del vent generat per manxes o per ventilador elèctric, segons el diccionari. Ara les bases les aproven els “òrgans” de l'Ajuntament.
Per a Ciceró
ResponEliminaPODRIA DIR-SE QUE NI QUE FORA VOSTÉ CONSORT D'ALGUNA REGIDORA I TREBALLADOR DE L'ENSENYAMENT QUE MOGUT PER LA SEUA DEFORMACIÓ PROFESSIONAL ES PERMITIX ANAR IMPARTIN LLIÇONS MAGISTRALS.
LA NOVA LLEI IMPOSA QUE ELS MEMBRES DELS TRIBUNALS SELECCIONADORS SIGUEN FUNCIONARIS, QUEDANT EXCLUITS ELS POLÍTICS QUE ÉS LO QUE ES PRETENIA.L'ADL EVIDENMENT NO ÉS FUNCIONARIA, EN TOT CAS, PEL PROPI PROCÉS DE SELECCIÓ QUE LI VA AFECTAR, SEMBLARIA MÉS UN CÀRREC POLÍTIC O DE CONFIANÇA. PER SUPOSAT QUE NO PODIA SUSTITUIR AL SECRETARI QUI ESTAVA NOMENAT COM A PRESIDENT EN LES BASES.
BASES, QUE A MÉS A MÉS,ES VAN APROVAR PER DECRET, SÓN PER TANT UNA IMPOSICIÓ ANTIDEMOCRÀTICA I IRREGULAR.
NO POT JUSTIFICAR ALLÒ INJUSTIFICABLE ACUDINT A LLIÇONETES LINGÜÍSTQUES. PERÒ MIRE SR. CICERÓ EN EL CAS QUE ENS OCUPA TOT PAREIX INDICAR QUE HAN SEGUT MÉS ELS ORGUES DE L'AJUNTAMENT QUE ELS ORGANS, PER ALLÒ DEL "MANCHADOR DE L'ORGUE" O PER ALLÒ DE TOCAR "LA FLAUTA DE BARTOLO", EN ESTE CAS UN NOMBRÓS CONJUNT DE FLAUTES, QUE ÉS LO QUE VENEN FENT DES DE QUE GOVERNEN.
UNA NOVA ILEGALITAT I UNA NOVA "CHAPUZA".
A VORE SI DEPRENEN UN POC.
SARANDONGA diu:
ResponElimina¡Que fort!.Altra vegada eu han fet.Ha entrat una del PSOE i una de AIPV.Ciceró te se veu masa el pel,no intentes justificar lo injustificable.Reconeix que la teua dona,junt a Vicent,están fento fatal.
En primer lloc,no están complint en les seues propostes de que la guarderia siga de vades.
I en segón lloc,de transparencia res,encara que tamé depen de com eu mires,perque transparent si que es la posá a dit de la seua gent.Més descarat imposible.¿Per que han criticat tant al PP,si ells están fento igual?,o pitjor,per que ells prometien hasta la sacietat que això no tornaría a pasar.
L'autor ha eliminat aquest comentari.
ResponEliminaSenyor Uroboros, em permetrà vosté que continue aclarint-li algunes coses. No soc consort de cap regidora ni treballador de l'ensenyament ni pretenc donar cap lliçó a ningú, la qual cosa no impedeix que m'esmussen paraules que l'extrema dreta valenciana, en la seua lluita contra la nostra llengua autòctona, utilitza sense trellat. No estic dient que vosté siga d'extrema dreta sinó que utilitza el mateix llenguatge que ells.
ResponEliminaDir-li també que és totalment legal aprovar les bases per Drecret d' Alcaldia . En lo referent al tribunal seleccionador, la Llei 7/2007, de 12 d'abril, del “Estatuto Básico del Empleado Público”, respecte al tribunal per a seleccionar empleats públics, siguen laborals o funcionaris, en l'Art. 60. 2, diu “El personal de elección o de designación política, los funcionarios interinos y el personal eventual no podrán formar parte de los órganos de selección”. És a dir, que veta als polítics, personal designat pels polítics, funcionaris interins i eventuals, però en cap cas nomena al personal laboral, que és el cas de l'AEDL.
En tot cas vosté, al qüestionar la legalitat d'este procés, posa en dubte la professionalitat del senyor Secretari, que és el responsable tècnic i no consta que hi haja un informe en contra. Els polítics plantegen lo que necessiten i el tècnic els diu com fer-ho. Atacar a l'equip de govern no te trellat en este cas.
Si em permet un altra observació, hi ha una tecla a l'ordinador, normalment situada a l'esquerra del teclat junt a la tecla de la lletra “a” , rotulada com “Bloq. Mayús”, que si la prem veurà que pot escriure amb minúscules, com quasi tota la gent que escriu.
Salutacions
Iron Maiden, com sempre, proposa un tema ben interessant: l'accés a la informació de les institucions públiques com dret bàsic de ciutadania.
ResponEliminaA més a més, ho fa fonamentant la seua entrada en un document de consens de la Federació Valenciana de Municipis i Províncies i del Col·legi de Secretaris, Interventors i Tresorers de l'Administració Local de València. Qui fa la proposta no és un qualsevol, son responsables municipals i tècnics que coneixen bé l'administració local i consideren coherent i desitjable una major i millor comunicació de la informació sobre i dels ajuntaments.
També el Col·legi de Bibliotecaris i Documentalistes de la Comunitat Valenciana, al qual pertany, porta temps demanant i aportant criteris comuns per a la organització i l'accés a la documentació municipal, conscients també de que no hi ha res que genere més confusió, i en conseqüència menys transparència, que molta informació sense criteri i desorganitzada.
Si vulguem una ciutadania més participativa i compromesa tinguem les eines i hem de tindre el compromís. Tecnològicament és viable, s'ha de pensar i organitzar bé, amb criteris clars, amb compromís d'actualització permanent. Políticament em sembla més que desitjable, imprescindible.
El proper 28 de setembre es celebra el Dia Internacional pel dret a saber, que a Espanya recolzen moltes organitzacions, agrupades en la Coalición Pro Acceso. Una bona ocasió per a que reflexionem sobre les condicions de la ciutadania al segle XXI.
En la meua modesta opinió, el tema de la idoneitat del tribunal de selecció del personal de l'escoleta té una relació sols tangèncial amb el tema de l'entrada. Sembla que el problema no és la transparència del procés, sino la presència de l'ADL substituta.
De vegades pense que el bloc haurà d'obrir una secció dedicada a ella, de tants comentaris atacant-la com hi ha.
¡Ole, ole!, com n'hi han 2 llocs a repartir, uno "pa tú" i uno "pa mí", i encara hi ha qui diu (ciceró)que hui les bases estan aprovades per els òrgans corresponents, si i eixos órgans son el cor i la fèl dels 2 primers de l'ajuntament, com ja he dit, uno "pa tú" i uno "pa mi", i n'envien a fer la selecció a una que també a segut seleccionada per el òrgan corresponent (per que li ha passat pels ous a algú del nou ajuntament). I el millor de tot es que ho fan pitjor que s'ha fet mai, però ens prenen per imbècils i ens volen fer creurer que hui es tot "legal". En resum despedim a tots els que han posat estos i posem als que ens doné la gana; aixó si nosaltres ho aprobarem tot per el òrgan corresponent, no siga que ens fajen a tots igual. (I els borregos a aplaudir i creurer en eixa falsa legalitat).
ResponEliminaPara mi el problema es evidente que no es la ADL, sino las múltiples irregularidades cometidas en todo el proceso, empezando por la opacidad y la carencia de legitimidad de unas Bases desconocidas por la Corporación al no ser aprobadas por ningún órgano del Ayuntamiento.Cabe concluir que el único órgano que ha participado en las bases es el órgano testicular.
ResponEliminaAsí mismo, en las Bases tampoco constaba ningún sustituto previsto para caso de no poder asistir el Secretario. Por tanto, no son de recibo las excusas que algunos pretenden argumentar.
A Ciceró debo decirle que su escrito es muy poco afortunado. ¿ Qué quiere decir cuando afirma que se pretende que l'escoleta no sea un aparcamiento de los niños-as?. Acaso las educadoras de estos últimos años no cumplian bien su labor. Yo considero que lo hacían muy bien y que no merecen ese tono despectivo, sino al contrario.
La propia selección de las nuevas educadoras lo confirma ya que, salvo el hueco para los compromisos políticos de los responsables del equipo de gobierno, poco han aportado.
De cualquier manera, pronostico que en muy pocos dias o quizás en horas, vamos a asistir "al más difícil todavía" en lo que a política de contrataciones se refiere.
¡ Al tiempo !
Ni transparencia, ni pluralidad, ni ecuanimidad,ni limpieza en los procesos, ni nada de nada.
¡ NO ES ESTO, NO ES ESTO!
A Ciceró
ResponEliminaM'ha sorprés la seua capacitat per a partir d'unes paraules utilitzades en el meu comentari, concloure que si no soc d'extrema dreta, escric com els que ho són.
¡ Vaja poder grafològic i d'interpretació gramatical que té vosté !
Puix be, NO SOC D'EXTREMA DRETA.
Mire jo escric com vull; es a dir,com me dona la reial gana, en majúscules o utilitzant les paraules que considere oportú.
Però mire, veig que vosté és dels que repartix credencials de puritat i hortodoxia. ¡ Això si que dona "mala espina".
El seu pedant legalisme ha posat en evidència la seua propia tésis, la seua propia argumentació.
La Llei 7/2007 de 12 d'Abril, en el seu art. 60.2, que vosté cita literalment, ho diu molt claret. No fa falta ser molt "listo", ni advocat per enterar-se.
L'ADL té un contrat temporal sustituint a la titular que tampoc és funcionaria; es a dir, la srta. ADL és eventual. Però mire per al cas igual dona ser eventual que laboral, perque la llei lo que exigix és que els membres d'un tribunal siguen funcionaris.
¿ Ho té clar !
A més en les bases, no constava com a sustituta del secretari.
Si no li pareix tant mal l'actuació de l'equip de govern en este cas, espere conéixer el seu posicionament en la próxima contratació.
Vist lo vist, seguirà buscant justificar lo injustificable i de segur que acabarà concluint que tot és legal.
Li aconselle que pulixca eixos aires de Torquemada Ciceroniana i no done a ningú patents de res.
Jo a les seues patents no els done el més ínfim valor.
Salut
Me acaba de llegar una noticia a la que no puedo dar crédito. Si no fuese porque me la aseguran directamente de la Agrupación Local del PSOE, persona bien informada, dirigente local con presencia en la Corporación Municipal, pensaría que es falsa.
ResponEliminaEn cualquier caso, si fuese falsa, que insisto creo honestamente que és bien cierta, la filtración del PSOE, ¿ qué pretendería ?
AHÍ VA LA NOTICIA :
SE ACABA DE CONTRATAR COMO SECRETARIA DEL SECRETARIO A LA HIJA DEL SR. PERALES, EL ALCALDE.
¡ Y hablaban de las contrataciones !
Caso evidente de nepotismo y de ser cierta, de mucha cara dura.
¿ Y qué dicen de esto los filtradores y socios de gobierno ?
Che el Zorro té raó. No és pot fer pijor.
ResponEliminaA vore Zorro, tu trobes sentit que el mateix PSOE es tire pedres al seu teulat?. Si es certa la noticia, la cosa ja es posa ben seriosa. Jo esperaría, abans de fer-la pública (a mi els mentiders en fan por), i si es confirma, sense dubte, canya amb ells!!!!!
ResponEliminaSARANDONGA diu:
ResponEliminaAçò ja feia temps que s'auloraba,i els del psoe van dir que si la contrataba,ells trencaben el pacte.Si la noticia es confirma,deuen ser homes de paraula i trencar el pacte amb aipv,no es pot consentir ja tanta barbaritat en tan poc de temps.Si no eu fan lo unic que hem fará pensar es que el proxim/a será de la d'ells,i per lo tant la bambolla anirá fense grossa i grossa hasta que rebente.I rebentará cregueume que rebentará.Açò es una burla a tots els veins del poble i no es deu de consentir.
No sé qui va dir que entre la raó i el fanatisme sempre guanyarà l'últim perquè els fanàtics criden més i no raonen. Com crec que este bloc el llig molta gent que raona, només diré que estic d'acord amb Iron Maiden en que cal més transparència però també que cal mirar les coses amb un poc d'objectivitat, deixant a una vora interessos personals i rancúnies. En cas contrari la raó pareixerà que la té qui més cride o qui siga més pesat, repetint una i altra vegada lo mateix sense raonar res.
ResponEliminaÉs fàcil per a qualsevol, amb un ordinador i connexió a internet, tindre accés a les normes que regulen l'administració. No cal ser advocat ni molt llest, només saber llegir i tindre clars els conceptes. Això pot ser complicat per a qui escriu com vol, i li assigna a les paraules el significat que vol, doncs les paraules tenen un significat determinat i conegut per a que la gent s'entenga (i si no coneguem el significat d'alguna paraula consultem el diccionari). Igual que no és lo mateix “orgue” que “òrgan”, tampoc és lo mateix “laboral” que “eventual”. La diferència és tan important com que el personal eventual realitza funcions de “confiança” o “assessorament” als polítics, i el personal laboral realitza serveis per a l'administració, no per als polítics. La llei és clara al respecte. Si es continua afirmant lo contrari són ganes de marejar la perdiu.
De totes formes en les bases estan el requisits, que cal documentar, i els punts per cada cosa. La llista amb la puntuació de cadascú es farà pública. Cada opositor/a tindrà dret a reclamar, si no està conforme, en el plaç establert, tal i com diu la llei. Entenc que a la gent que ha controlat durant dècades estos processos estiga mosquejada però així és la vida. Unes vegades es guanya i altres es perd. I cal saber perdre.
Per cert, també cal felicitar al senyor Uroboros per haver trobat la tecla de Bloqueig de Majúscules de l'ordinador. Salutacions
Mal argumento para descalificar a nadie es CRITICAR Y ATACAR la forma de expresión de nadie Ciceró.
ResponEliminaMal la defensa de la legalidad, al erigirte como portador de la verdad en tu interpretación del articulado legislativo. Habrá que ver el preámbulo para intentar interpretar qué busca el legislador para poder interpretar. Los no DOCTOS en temas jurídicos ni de interpretación legislativa, nos suena aquello de diversas doctrinas que interpretan una misma norma de forma diferente.
Por último, añadir que siendo un foro de opinión, lo razonable es dar CAÑA antes de producirse un abuso, que esperar a que hagan lo que les dé la gana.
Porque una vez hecho, quién lo va a deshacer?
Fanatisme es lo que tenen els del psoe,que son la extrema esquerra i els de aipv que són la extrema dreta, que encara que no tenen res en comú i no es poden ni vorer (es duen a matar), s'han unit per tal de tirar al contrari, estar al capdavant de l'ajuntament i ¡MANAR!.Fanatisme es estar autoconvensut de que tot eu fas bé i que pots saltarte totes les normes o hasta inclús inventarteles,es a dir(creuret deu).Fanatisme es estar completament borracho de poder i fer lo que el pase per el organ testicular o vaginal sense pensar en les consecuencies.Fanatisme es defendre lo indefendible insultant,atacant i menospreciant al contrari encara que sapigues que no tens raò.Fanatisme es no saber deixar les idees politiques aparcaes front a un amic o familiar i ser persona.Fanatisme es odiar a una persona pel que pensa o per que perteneix a un partit que no es el teu.Etc,etc...En definitiva,fanatisme es una malaltia mental diagnosticá i en este poble, per desgracia, n'hi han molts malats que están per diagnosticar.Jo els diria que seu feren vorer i que es prengueren la pastilleta.No es vindria mal un poquet de humiltat i de sentit comú.
ResponEliminaUna propuesta. Se acaba de hacer publica la noticia del archivo de la denuncia que el Sr. Perales presento contra Fernando GIner. Porque no abrir la posibilidad de comentar esta falsa denuncia y sus consecuencias?
ResponEliminaEs una sugerencia a Vallada CIty