dimarts, 31 de maig del 2011

SELECCIÓ SOCORRISTES VALLADA ESTIU 2011

“PLIEGOS DE CONDICIONES QUE HAN DE REGIR EN LA CONTRATACION DE SOCORRISTAS PARA LA PISCINA MUNICIPAL DE VALLADA”

1º.-OBJETO.-

Es objeto de estas bases la contratación por tiempo determinado de personas que desempeñen las funciones de socorristas en la piscina municipal de Vallada, así como funciones asimiladas, que se detallan en el apartado 3º de esta convocatoria.

2º.-DURACION.-

La contratación será desde el 15 de junio al 15 de septiembre del presente año.

3º.-OBLIGACIONES Y DERECHOS.-

a) Desempeñar las funciones propias de socorrista de la piscina municipal.
b) Realizar los trabajos necesarios para que el agua de la piscina esté en óptimas condiciones para que pueda la gente bañarse, echando los productos necesarios, pasando la barrendera diariamente, así como el manejo sencillo de las depuradoras conforme a las instrucciones que se le indiquen.
c) El horario será:
Desde las 9,30 horas de la mañana, con el objeto de realizar los trabajos necesarios de limpieza y acondicionamiento para que a las 11 horas quede abierta al público, cerrándose a las
20,30 horas.
El servicio se prestará durante todos los días de la semana.
d) Las retribuciones brutas serán de 840,74 €, incluidas parte proporcional de pagas extras y vacaciones.
e) Tendrá la obligación de intervenir cuando sea preciso para mantener el orden y cuidado de las personas usuarias de la piscina.
f) Estará obligado a cumplir aquellas otras funciones que le sean ordenadas por el Sr. Alcalde, o concejal encargado del servicio, dentro de la naturaleza del contrato.
g) Tendrán la obligación del cobro de las entradas diarias al recinto de la piscina, y la comprobación de los bonos de temporada.
h) Limpieza del recinto de la piscina.
i) Apertura y cierre del recinto de la piscina.
j) Nunca abandonarán las instalaciones en caso de lluvia sin autorización previa.

4º.-HORARIO DE TRABAJO.-

La jornada de trabajo será de 40 horas semanales.
En la medida de lo posible se arbitrará un horario diferente para cada empleado, realizando uno la jornada de la mañana y otro el de la tarde, alternándose semanalmente.


5º.-CONDICIONES Y VALORACION.-

- Estar al día en el seguro de socorrista.
- Estar en edad de trabajo.
- Poseer el carnet de socorrista.
- No padecer enfermedad, o defecto que impida el desarrollo de sus funciones.
- Se valorará: La experiencia en este tipo de trabajo, a razón de 0,2 puntos por meses trabajados como socorrista en el régimen general de la seguridad social, con un máximo de 2 puntos.
- Entrevista personal: máximo 2,5 puntos

6º.-PLAZOS DE PRESENTACION DE INSTANCIAS.-

El plazo para presentar instancias con el objeto de poder participar en este concurso será hasta las 14 horas del día 9 de junio, en las oficinas de este Ayuntamiento, mediante instancia simple, adjuntando fotocopia de carnet de socorrista, D.N.I., cartilla de la seguridad social (en su caso), y documento que acredite la experiencia en su caso.

7 comentaris:

  1. M'adrece a les persones interessades en les places de socorrista per a Vallada. He de dir que no vos preocupeu per la selecció dels socorristes, ja que el termini de presentació de sol·licituds de participació acaba el dia 9 de juny però la selecció la farà ja el nou ajuntament, que es constituirà el dia 11. Tinc constància que hi ha la voluntat de crear un tribunal de selecció -encara que no està previst en les bases actuals- i que no estarà format per regidors de l'Equip de govern (o per personal d'elecció o designació política) sinó que, com a òrgan tècnic que és, estarà format únicament per tècnics i personal funcionari o laboral (de l'Ajuntament de Vallada o d'altres administracions), amb l'assessorament d'especialistes si és necessari, tal com estableix la Llei de la Funció Pública Valenciana (art. 57, per a qui vulga consultar-la).

    Les bases elaborades per l'actual Equip de govern són molt deficients, inconcretes, incompletes, ambigües i obrin la porta una volta més a la manipulació del procés selectiu, l'arbitrarietat i el nepotisme ja que, a més de no crear un tribunal o òrgan tècnic de selecció -cosa que deixa en mans discrecionals de l'alcaldia la selecció, les bases atorguen més puntuació a l'entrevista personal, de caràcter subjectiu,(2,5 punts) que a tota la resta de mèrits que es poden valorar per l'experiència professional (màxim de 2 punts). No es valora la possessió d'altres títols o de titulacions superiors, de cursos de formació relacionats, de coneixement del valencià, etc.

    En definitiva, una mala convocatòria pública que, atés que ja s'ha publicat, s'haurà d'esmenar en la mesura del possible en la fase de selecció perquè siga un procés realment just, equitatiu i imparcial. Tots els valladins s'ho mereixen.

    ResponElimina
  2. A banda del procés de selecció, al que ja vaig fer referència fa un temps. M'agradaria que el nou govern revisara quines són les funcions que ha de dur a terme un socorrista, així com el salari que apareix en brut.
    L'altre dia em vaig acostar per dur el conveni que regula aquest tipus de feina (http://noticias.juridicas.com/base_datos/Laboral/res230806-tas.html#), així com les mesures de seguretat que s'han de prendre. Em van dir, que això o diguera el dia de la selecció així que el conveni el tinc a casa.

    Jo no crec que treballe aquest any però m'agradaria que les persones que ho feren ho feren en les millors condicions possibles i en la màxima responsabilitat (les del socorrista vaja)

    Moltes gràcies!

    ResponElimina
  3. Agradecimiento a Fernando Giner:
    Te estamos agradecidos por muchas cosas,en particular por haber conseguido el instituto de ESO para Vallada,y así evitar que nuestros jóvenes se desplazaran a otras localidades con el consiguiente peligro y gasto para las familias,no como otros que pusieron todas las trabas posibles para que no se hiciera el instituto y ahora trabajan en el.Es de bien nacido se agradecido.

    ResponElimina
  4. Em pareix fenomenal que es façen estes modificacions i al ser posible que siguen tots del poble i no com els últims anys que sempre hi havía algún foraster, metnre gent del poble es quedava sense lloc.

    pd: En mérits està molt bé que es valoren, pero el tema cursos... lo seu sería que es valoraren únicament els relacionats en l´activitat i no si una persona te el superior de valencià (no importa res en el treball), un té un curs de chino, un altre te cursillos de jardiner, l´altre de submarinisme... està be que es valore tot, pero sempre que siga relacionant amb el treball.

    ResponElimina
  5. El comentari de l'anónim de les 19:25 esta fora de lloc o sóc jó que no m'entere.

    ResponElimina
  6. al anonim de les 13:16. Si que t'enteres el que pasa que l'anonim de les 19:25 no te mes llums i " confunde la velocidad con el tocino ".

    ResponElimina
  7. A l'anònim que vol que els socorristes siguen del poble, que no cal valorar el valencià etc.
    Que fem amb tots els valladins que treballen fora de Vallada? Que se'n tornen al poble abans que se`n adonen que son fo-ras-ters? Perquè segur que en eixos pobles també hi ha gent al paro.
    A vore si ens llevem eixa mentalitat que ens han inculcat durant anys amb la justificació de "pa que s'ho amporte uno de fora millor que coloquen a uno del poble", para't a pensar i mira que on colocaven a eixe valladí també hi ha colocada gent de Montesa, Moixent, Xàtiva etc mentre encara quedava gent parada a Vallada. Per tant, l'alussió al patriotisme valladí és sols per a manterirnos convençuts mentres tant el criteri que realment apliquen és ser de la seva família politica, de Vallada o de fora.
    Para`t a pensar i obri la ment, hi ha món més enllà de Boquella i del Barranc del Moro.

    ResponElimina

EL TEU COMENTARI NO ES PUBLICARÀ SI:
- No poses cap nom o pseudònim.
- És ofensiu i gens respectuós. Apren a raonar.
- Ho escriviu tot en majúscules.
- Es desvia de la temàtica tractada. Escriu un correu a valladacity@gmail.com o fes-te col·laborador si vols escriure sobre una temàtica nova al nostre bloc.

Gràcies per opinar.