dilluns, 16 de maig del 2011

Endevina, endevinalla....

Ja estic ací de nou amb una nova endevinalla (ho sent si a algú no li agrada aquesta iniciativa).
Els guanyadors de la setmana passada han sigut Marc, Albert i Marina Calatayud, què s'han repartit el premi.
Felicitats!

Com la setmana passada vaig posar cinc fotos, i encara queda una d'elles per endevinar (el sr. Castells pot tindre-ho fàcil si es fixa be...), sols vaig a ficar una sola fotografia.
És una foto que a mi m'agrada molt perquè feia anys que no pasava per aquest lloc (i això que està dins del poble...).

Be, que guanye el millor!

2 comentaris:

  1. Aquesta fotografia correspon al raco del final o quasi del final del carrer juan XXIII si estic en lo cert... Jo aparcava el coche alli per anar de festa a la mota.

    ResponElimina
  2. si si...a mi també em pareix eixe racó, anant a la mota a ma dreta...

    ResponElimina

EL TEU COMENTARI NO ES PUBLICARÀ SI:
- No poses cap nom o pseudònim.
- És ofensiu i gens respectuós. Apren a raonar.
- Ho escriviu tot en majúscules.
- Es desvia de la temàtica tractada. Escriu un correu a valladacity@gmail.com o fes-te col·laborador si vols escriure sobre una temàtica nova al nostre bloc.

Gràcies per opinar.