dilluns, 7 de març del 2011

Oratge complicat i de paraigues en setmana fallera.


Pareix que este fi de setmana tindrem una afectació important de mal oratge donat principalment per la retirada de la dorsal azoriana cap al oest i la entrada per el sur de una baixa que provocaria pluges prou generalitzades en la comunitat.
Per a la propera setmana:


En el model apareix de nou la inestabilitat,des-de el dimarts previsible-ment asta dijous est possible que una nova baixa entre per el sur i mos creue donant altra vegada pluges a tot arreu, menys mal que previsible-ment millorarà ja en Sant Josep.

Adjunte diagrama ensembles en el que es visualitza eixes possibilitats a dia de hui.



No obstant cal recordar que em marz diu el dit que:
Març marçot mata la vella i la jove si pot (Avisa del temps variable, i de vegades perillós per a la salut, característic del mes de març)

2 comentaris:

  1. Hola Isidoro;
    No he pogut fer cap comentari a l'altra entrada què has fet.
    Sols dir que jo també ho vaig veure, però vaig pensar que la nit anterior va ser el mig any, i vullgues o no, l'acumulació de fem als contenidors als sandemà era més que comprensible.
    Desconec però, si aquesta situació és habitual en aquesta zona.
    De totes formes, hi han altres llocs al poble que, com tu dius, disten molt de ser "atractius" a la vista...
    Salutacions.

    ResponElimina
  2. Que tingues raò i que no ploga en Sant Josep!!! que dur a gent de Castella-lleò a terres més càlides i que ploga pot ser que em maten, jejej!!
    en fí jo ja stic desitjant impacientment que aplegue el 16!
    un beset.
    Mercedes

    ResponElimina

EL TEU COMENTARI NO ES PUBLICARÀ SI:
- No poses cap nom o pseudònim.
- És ofensiu i gens respectuós. Apren a raonar.
- Ho escriviu tot en majúscules.
- Es desvia de la temàtica tractada. Escriu un correu a valladacity@gmail.com o fes-te col·laborador si vols escriure sobre una temàtica nova al nostre bloc.

Gràcies per opinar.