dissabte, 4 de juny del 2011

Salutacions des d'Almeria

Ens ha arribat aquest emotiu escrit.
Dóna gust treballar PER vosaltres, valladins i valladines: 
 
Bon dia a tots i totes, es la segona vegada que intente fer-me visible amb vosaltres, per que contactar ja fa temps que contacte i em resulta molt gratificant... podeu imaginar-vos el que pot ser trobarme a Almeria, més concretament a Roquetas de Mar, y sentir-vos tan apròp, ara mateixa estic al meu pati prenent el solet i lluitant amb la idea de anar-men a fer la planxa o continuar amb vosaltres... Supose que a estes altures ja sabeu qui sóc, sóc Natàlia, la dona del Tavi i filla del tio Lluís el Salao i de la tia Natalia la Bunyoleta. 
Disculpeu-me... o no em disculpeu, totes les paraules mal escrites, jo sols vaig donar Valenciá un parell d'anys, allá per el any 1975  però  magrada intentar-ho, sé qu'es l'única forma de que deprenga i açí a l'Andalicía em resulta una terapia molt bona.
En primer lloc vullc felicitar a les persones que porten Vallada City per lo treballadores, ingenioses i preocupades per el nostre poble i sobretot  i més important, preocupades per les persones del nostre poble. Gracies a elles, per a mi i la meva familia Vallada City és com una finestra per la que m'assome des de ma casa i veig passar el veïnat, tinc que dir també que la majoria de veïns passen amb capes que els cubrixen i no sé qui son, em dona una sensació de por... de tant en tant veig passar a altres persones que sí conec (em dona molta alegria) i les salude,espere que a partir d'ara, si consegueixc reguistrar-me, elles em tornaran la salutació.....¡Qué bé!.
En segón lloc vullc felicitar als guanyadors de les eleccions em pareix que els canvits d'aires i d'idees és sempre bò. Els diría que per favor que no fomentaren una política d'agraits i de servidumbre, que governen per a totes les persones del poble per igual, un alcalde o alcaldesa deu de ser com un pare o mare que vol als seus fills per igual, no m'entra al cap penssar que un bon alcalde deixa d'ajudar a veïns que sap que ho necesiten, eixe no serà mai un bon alcalde, un bon alcalde no deu d'hipotecar els vots de les persones. Si la democracia ens ha esnsenyat algo és que hi ha que respetar la llibertat d'opinió de les persones, la llibertat de decidir qué és el que vullguem i que la por, eixa por que em sembla d'altres époques més fosques de la nostra història, no deguem deixar que s'instale al segle XXI.

Bò ja vos he soltat prou de rollo, ara vaig a veure si lidie una  estona emb la planxa. Tavi acaba de vindre del mercat, ha comprat peixet per a dinar. 
Bon profit per a tots.
Tanque la finestra que tinc el cuarto plé de pols, demá la tornaré a obrir i espere poder saludar-vos a alguns més.

Sempre vostra.

Natàlia

3 comentaris:

  1. Hola Natalia !!!
    Soc Lily la filla Fili i Manolo el cartero m'alegre molt de saber que també participes en aquest bloc, jo també pense que deurien haver menys anònins i menys por.
    Salutacions i fins l'altra.

    ResponElimina
  2. Hola Natalia.

    Tu estàs a Almeria i no saps la por que hi ha per ací, por a dir el penses.

    ResponElimina
  3. Hola a tots i totes de nou.

    Hola Lily... ¡qué alegria parlar amb tú! Moltes besades per a tota la familia.

    Daniel Tormo, enhorabona per el premi que has rebut junt als teus companys, ¡sou genials.!

    Des de Valladacity no pareu de proposar coses interessants, la idea de les biografies em sembla molt bona .

    ResponElimina

EL TEU COMENTARI NO ES PUBLICARÀ SI:
- No poses cap nom o pseudònim.
- És ofensiu i gens respectuós. Apren a raonar.
- Ho escriviu tot en majúscules.
- Es desvia de la temàtica tractada. Escriu un correu a valladacity@gmail.com o fes-te col·laborador si vols escriure sobre una temàtica nova al nostre bloc.

Gràcies per opinar.