dissabte, 1 d’octubre del 2011

Brokeback Formigonera: A tots els obrers del poble.

Avui que estan de festa, aquesta entrada va dedicada a tots els obrers del poble: Rodri, Piqueres, l'Alemà, Gandia i tants altres...
Doneu-li veu!





track name
 Mi Sostingut a la Matisse by Mi Sostingut
album and band name
lyrics
M’agrada treballar a l’obra amb les cuixes peludes del meu company
M’agrada treballar a l’obra, ajuda’m a pujar ahí dalt
M’agrada treballar a l’obra, els seus músculs tots suats
M’agrada treballar a l’obra, parem mitja hora a esmorzar
Passa’m el sac de porlam
El seu perfum és un embruix
L’olor que m’ix de l’entrecuix
La seua veu em fa vibrar
Quan tira piropos vulgars

M’agrada treballar a l’obra amb el dors esvelt del meu company
M’agrada treballar a l’obra, és una sauna, és un gimnàs
M’agrada treballar a l’obra, tocaments inesperats
M’agrada treballar a l’obra, crec que m’estic enamorant
Passa’m el sac de porlam
No s’amaga mai pa pixar
Somriure de complicitat
Vull confessar-li el meu amor
Abans d’acabar la jornà

Passa’m el sac de porlam, amor meu!
credits
from Mi Sostingut a la Matisse, track released 16 December 2010
Lletra i música: Mi Sostingut

Veu, guitarra acústica: Josep Artés

Veu, baix: Martín Martorell

Guitarra elèctrica: Raúl Uberos

Batería: el Beato

5 comentaris:

  1. Jajaja! Que bo!
    Segur que dema algun obrer la va xiulant per ahi...

    ResponElimina
  2. Quina declaçio de amor!!!
    superrrr.........

    ResponElimina
  3. jo vull un palet de porlam !!
    anem a l'algepsar, que igual tenen alguna oferta ah ah ah!

    ResponElimina
  4. xeè, estan agarrantme ganes d'anar a l'algepsar a per un saquet de portlam !!!

    ResponElimina
  5. La lletra está molt be,pero la canço es prou roin.

    ResponElimina

EL TEU COMENTARI NO ES PUBLICARÀ SI:
- No poses cap nom o pseudònim.
- És ofensiu i gens respectuós. Apren a raonar.
- Ho escriviu tot en majúscules.
- Es desvia de la temàtica tractada. Escriu un correu a valladacity@gmail.com o fes-te col·laborador si vols escriure sobre una temàtica nova al nostre bloc.

Gràcies per opinar.