dilluns, 29 de març del 2010

Volem la TV3

En primer lloc vull felicitar l’equip de Valladacity per la tasca que duen a terme amb el blog, i en segon m’agradaria si pot ser que algú em conteste esta pregunta. Gràcies de bestreta.

 
Abans d’instalar-se la tdt, ací al poble veiem TV3. Ja fa temps que s’ha donat un tall al repetidor de la Llosa de Ranes. Jo pense que quan més canals de tv hi haja millor, i cadascú que trie el que vullga. Hi ha alguna plataforma per a arreplegar signatures amb la finalitat de poder vore TV3?



Anònim.

3 comentaris:

  1. Hola Anònim;
    Jo vaig firmar durant un dinar que varem celebrar amb uns amics en Carcaixent... no se ara quí va dur uns documents molt ben redactats i raonats on no sols firmaves, si no que donaves les teues dades personals.
    Fa poc també m'ho varen oferir en Turballos, un poble que està prop de Muro d'Alcoi (ahí si que el tenen, per si vols acostar-te).
    Evidentment no vaig tornar a firmar...
    L'associació que ho du s'anomena "Televisió sense fronteres" i forma part de ACPV (Acció Cultural pel País Valencià) i pots trobar-la en aquest link: http://www.televisiosensefronteres.cat/
    Ja van per les 400.000 firmes. Pots registrar-te per rebre informació al respecte. També descarregar-te els fulls per arreplegar firmes.
    La veritat és que lo que han fet amb la TV3 és tot un acte (de nou) de censura de la llibertat. La tv3, a nivell de qualitat de continguts és una cadena molt bona. I encara que és en català de catalunya, al menys el parlen millor que el valencià al canal nuev.
    PD: Si firmes, recorda no fer-ho en anònim ;-)

    ResponElimina
  2. Hola a tots;
    Jo vixc a València, i desde que han ficat la TDT, tornem a vore la TV3...

    ResponElimina
  3. Jo no soc molt habitual a veure tv3 però si que pense que te que haver per a tots per igual...

    ResponElimina

EL TEU COMENTARI NO ES PUBLICARÀ SI:
- No poses cap nom o pseudònim.
- És ofensiu i gens respectuós. Apren a raonar.
- Ho escriviu tot en majúscules.
- Es desvia de la temàtica tractada. Escriu un correu a valladacity@gmail.com o fes-te col·laborador si vols escriure sobre una temàtica nova al nostre bloc.

Gràcies per opinar.