dijous, 22 de setembre del 2011

Endevina endevinalla

Sense el permís de Kike penge aquesta entrada en la qual fins i tot participe jo, m'explique, l'agost passat viatjant pel món mundial, vaig veure el següent rètol, no més poder vaig aparcar i ací tingueu la foto:

Sols se el poble on està, no qui és la propietària. A veure si s'animeu i doneu alguna informació.
Si ho busqueu al Google, vos eixirà un diccionari Xilé amb la definició de "vallaina" 
Encara no he pogut tancar la boca!
Tomeu.

Recordeu què els comentaris anònims no els penjaran els administradors, no vos costa res inventar-ne un.
normes de publicació de comentaris.

7 comentaris:

  1. Xè, això faltava que tinguera que donar jo permís... Recorda que aquest joc no me'l vaig inventar jo.
    Per cert, ja va sent hora de que torne a agafar-lo per davant, no?
    La foto... ni idea. Sembla Espanya, això sí.

    ResponElimina
  2. doneu alguna pista...
    està en la nostra comarca??
    no tinc ni idea de moment, snif!

    ResponElimina
  3. Encara que seria massa fàcil i poc cosmopolita, a mi em sona que és a l'avinguda d'entrada a Aielo de Malferit, quan hi vas des del Campello passant per davant de l'ermiteta que tenen allà. No és Xile però...

    ResponElimina
  4. A mi també em sembla un poble valencià, de les comarques centrals o de la costa de Castelló.
    M'alegra molt que Kike es comprometa a reprendre la secció. Des de que juguem a l'endevinalla mirem amb més deteniment el poble i les persones, mai ens troben comentaris ofensius a la secció i jo he guanyat un parell de vegades!!!

    ResponElimina
  5. Si que es Aielo de Malferit,es de una persona de Valla.

    ResponElimina
  6. Els que heu dit Aielo de Malferit heu encertat.
    Avinguda Diputació 40. Al costat de l'Ermita de Sant Joaquim i Santa Anna i el Calvari.
    Llàstima què estiguera tancat el dia que vaig passar.

    ResponElimina

EL TEU COMENTARI NO ES PUBLICARÀ SI:
- No poses cap nom o pseudònim.
- És ofensiu i gens respectuós. Apren a raonar.
- Ho escriviu tot en majúscules.
- Es desvia de la temàtica tractada. Escriu un correu a valladacity@gmail.com o fes-te col·laborador si vols escriure sobre una temàtica nova al nostre bloc.

Gràcies per opinar.