dimecres, 21 de setembre del 2011

Dia del Alzheimer

Avui és el dia mundial del Alzheimer. Tots hem sentit parlar d'aquesta enfermetat, i tard o prompte sempre sentim d'alguna persona propera a nosaltres que la pateix. Segons diuen, serà una de les enfermetats d'aquest segle... És per això que he pensat pot interessar-vos aquest trailer del documental que aquesta nit ficaran a la 2tve.
Rodado durante meses, Las voces de la memoria es el relato del enorme esfuerzo realizado por un grupo de enfermos de Alzheimer, y también por todo su entorno, para lograr que estas personas aquejadas de una demencia que progresivamente destruye su memoria, sus habilidades cognitivas y sociales, consigan realizar armoniosamente un concierto ante cientos de personas. El documental narra la historia desde el nacimiento del coro hasta la actuación, así como la evolución de los enfermos, sus familias, los cuidadores y los voluntarios.
Espere que vos agrade.

1 comentari:

  1. Un video molt interesant i emotiu.
    Es una enfermetat ,molt dificil ...
    no mel pedre !!!

    ResponElimina

EL TEU COMENTARI NO ES PUBLICARÀ SI:
- No poses cap nom o pseudònim.
- És ofensiu i gens respectuós. Apren a raonar.
- Ho escriviu tot en majúscules.
- Es desvia de la temàtica tractada. Escriu un correu a valladacity@gmail.com o fes-te col·laborador si vols escriure sobre una temàtica nova al nostre bloc.

Gràcies per opinar.