diumenge, 20 de juny del 2010

En busca de respostes

Hola a tots i totes;
No se per què, però no heu publicat en cap lloc del bloc, res sobre el grup que heu creat en facebook per recolçar els majors del poble...
Ha sigut una iniciativa molt bona, i he d'admetre que al principi em va semblar una locura, ja que la gent que s'unira al grup, estaria recolçant-lo, però amb noms, cognoms i fotografia, i no anònimament com sol passar al vostre bloc.... i per això vaig pensar què ningú s'atreviria a formar part.
Aixina i tot, ja son 45 valladins i valladines les que s'han unit... gent que no te por a dir el que pensa, gent amb noms i cognoms... no se... em sembla fantàstic que la gent s'haja atrevit a unir-se sense por a que puguen anar "a per ells" ni coses d'eixes què es diuen al poble... i que semblen del segle passat... o de fa dos!
Be... no més una última cosa, que em va semblar també molt extranya...
Durant les primeres setmanes de creació del grup aquest, es van unir la "AGENCIA DE DESARROLLO LOCAL DE VALLADA" i la persona que ho du "Maria Boluda"... i em va sorprende i alegrar a la mateixa vegada, al vore que inclús dins del propi Ajuntament, hi havia gent en contra de les seues actuacions sense por a represàlies... El problema és que fa uns dies que s'han esborrat del grup.
Què ha passat ací?

- Al veure escrit "VALLADA" es va unir sense saber de què anava la cosa i ara ja que ho sap, resulta que està a favor d'aquesta acció per part de l'Ajuntament, per què aquesta acció "DESARROLLA LOCALMENTE A VALLADA?
- O es que algún poderòs s'ha assabentat de l'assumpte i ha amenaçat a aquesta persona?

Siga el que siga, m'agradaria saber-ho, si no és molta molèstia, gràcies.

Per cert, el grup del què par-le pugueu accedir buscant al facebook "VALLADA AMB ELS SEUS VELLS"

5 comentaris:

  1. Hola;
    No varem dir res al bloc, és de veres, se'ns va passar... però també és cert que al facebook la gent es mou més, i a més, varen enviar missatges via facebook.

    El que ens contes, nosaltres ho varem veure, i ens varem sorprendre molt... de fet, varem fer una "copia de pantalla" on apareixia aquesta persona com a seguidora del grup, perquè estavem segurs de que tard o prompte es borraria... i ja veus que aixina ha sigut.

    Gràcies per la entrada

    ResponElimina
  2. Hola;
    Pot ser tingueu rao que al vore Vallada no es donara conter i que es unira a la causa.
    Pero on discrepe es en el perque es va esborrar.
    Conec a la persona en cuestio i lo mes normal es que no vullga saberse en res en estes gilipollaes que no mes les vullgueu per a saber qui esta de la vostra part i qui no. A la vega de fer campanya a favor de tot aquell que estiga en contra de Giner. No sigeu demagogos i pregunteuse qui manipula, pero pregunteuseu molt a dins que ahi esta la reposta.
    El que no guanyeu a les urnes no eu guanyareu a internet.

    ResponElimina
  3. Hola a tots.

    Sóc l´AEDL de l´Ajuntament de Vallada i és cert que quan em van enviar la invitació al grup i vaig vore “Vallada amb els seus vells” em vaig unir, perquè pensava que era un grup que simplement recolzava este col.lectiu, però després em vaig enterar de que tenia una altra finalitat.

    L´Agència i jo, personalment, sempre ens hem unit a tot el que tinga que veure amb el poble de Vallada, i seguirem fent-ho, però mai anem a entrar en res que guarde relació amb la política. Com a treballadora de l´Ajuntament busque fer el millor per al poble, però sempre al marge de les qüestions polítiques.

    Per això al conéixer el vertader sentit del grup vaig decidir abandonar-lo, i confie en que tothom ho entenga.

    Espere haber aclarit la qüestió i que la cosa no vaja a més.

    Moltes gràcies.

    ResponElimina
  4. Està molt clara l'explicació per la teva part excepte en l'apreciació de que és una qüestió política. L'assumpte dels vells és una qüestió de sentit comú, de dignitat i de respecte. Si algú vol polititzar-ho allà ell, però no confonga'm al personal.

    ResponElimina
  5. "Vaig pensar que era simplement un grup que recolçava aquest col·lectiu i per aixó em vaig unir... però després em vaig enterar de que tenia un altra finalitat..."

    Sols dos coses, ja que nosaltres som els creadors del grup i no solem opinar mai:

    1- A qui se suposa que recolcem, ni no als vells del poble?
    2- Quina és eixa finalitat reial que dius que tenim?

    Il·luminans.

    ResponElimina

EL TEU COMENTARI NO ES PUBLICARÀ SI:
- No poses cap nom o pseudònim.
- És ofensiu i gens respectuós. Apren a raonar.
- Ho escriviu tot en majúscules.
- Es desvia de la temàtica tractada. Escriu un correu a valladacity@gmail.com o fes-te col·laborador si vols escriure sobre una temàtica nova al nostre bloc.

Gràcies per opinar.