dijous, 10 de febrer del 2011

OPINE OBERTAMENT

Sóc María (Marieta), llig prou el blog de Vallada City ja que em resulta meravellós el treball de poder juntar a la gent del poble per donar idees, per contar-se coses.

Internet és una ferramenta, més enllà del facebook, tuenti, twitter...i totes les demés reds socials que te comuniquen a voltes d´una forma un tant "plàstica".
Trobe, que tenim una oportunitat meravellosa per poder parlar, enraonar, i una oportunitat més meravellosa encara: la d´escoltar.
Senc dir, que pese a estar tan conteta per com la gent s´involucra i com Vallada City gestiona les coses, me sol doldre el veure que la crítica destructiva pobla els comentaris.
La política i la lingüística....en fi...hi ha més món que açò! és important: sí, per suposat.
És el més important? per a mi, no, i menys en un lloc on el principal objectiu (entenc jo) és
el donar una ferramenta a vallada per a que conte les seues cosetes i ens deixen regalets com comentaris, opinions, fotos, videos..etc.

En fi, jo també escric a voltes en anònim, sí, no vaig a negar-ho...i també és cert que mai he escrit una crítica que no tinga un intent de llavor...per si algo germina. No entenc el criticar per criticar, com si estaguerem al bar...açò és molt més!
Si alguna cosa no agrada...que faries tú millor? llança una proposta! digues qualsevol idea...trau algo bò sempre de tot! Encara que siga des de l´anonimat.
Igual esta és una opinió massa personal, però, sempre tot sol tindre una part positiva, i veig que molts solen oblidar esta part i opten per centrant-se només en defectes.

Em sap greu que una persona dedique temps i ganes al voler compartir una cosa amb el poble i que se´l critíque per si utilitza una paraula o una altra.... i pense jo: si de viatge, em trobara amb un home/dona que em contara l´història més meravellosa del món, només faria que admirar-la per fer-ho, i mai em pararia a corregir si és diu d´una o una altra manera.
Elitismes, seria el que conseguiriem amb eixa mesura. I ací tots deguem tindre veu.

En fi, no sé, sentia la necessitat de dir-ho, esta vegada amb el meu nom, perquè m´agradaria que reflexionarem un poc sobre el que aportem amb els nostres comentaris...

De nou, gràcies a Vallada City, i a tot aquell que contribueix!

1 comentari:

  1. El bloc esta ben pensat i és una resposta a moltes inquietuds de molta gent, per poder parlar i opinar de diversos temes però li veig un incombenient que fa que molta gent no escrigui ni opini, i és que sempre tenim la cultura i la llengua pel mitg, que em sembla perfecte no oblidar això, però amb la que esta caient amb el tema de la crisi, als vallains els preocupa mes el tema del treball o com arribar a fi de mes etc.

    ResponElimina

EL TEU COMENTARI NO ES PUBLICARÀ SI:
- No poses cap nom o pseudònim.
- És ofensiu i gens respectuós. Apren a raonar.
- Ho escriviu tot en majúscules.
- Es desvia de la temàtica tractada. Escriu un correu a valladacity@gmail.com o fes-te col·laborador si vols escriure sobre una temàtica nova al nostre bloc.

Gràcies per opinar.