dijous, 15 de novembre del 2012

Carta per signar per qui estiga en contra de les vagues



Jo, ............................................... ...................................., Amb DNI núm. ..........................., Treballador / a de l'empresa ................ ........................... .................................................,

DECLARE:

QUE estic absolutament en contra de qualsevol coacció que limiti la meva llibertat de treballar.

QUE, per això, estic en contra de vagues, piquets sindicals i qualsevol tipus de violència que m'impedeixi el lliure desplaçament i accés al meu lloc de treball.

QUE per un exercici de coherència amb aquesta postura, i com a mostra del meu total rebuig a la conculcació d'aquestes llibertats,

EXIGISC:

1. QUE se'm retiri el benefici de la jornada de 8 hores, ja que aquest benefici es va obtenir mitjançant vagues, piquets i violència, i se m'apliqui la jornada de 15 hores vigent abans de la injusta obtenció d'aquest benefici.

2. QUE se'm retiri el benefici de dies de descans setmanal, atès que aquest benefici es va obtenir mitjançant vagues, piquets i violència, i se m'apliqui l'obligació de treballar sense descans, de dilluns a dilluns.

3 º. QUE se'm retiri el benefici de dies de vacances, ja que aquest benefici es va obtenir mitjançant vagues, piquets i violència, i se m'apliqui l'obligació de treballar sense descans els 365 dies de l'any.

4. QUE se'm retiri el benefici de les pagues extraordinàries, atès que aquest benefici es va obtenir mitjançant vagues, piquets i violència, i se m'apliqui l'obligació de cobrar només 12 pagues anuals.

5. QUE se'm retirin els beneficis de baixes per maternitat, matrimoni, defunció, etc., Ja que aquests beneficis es van obtenir mitjançant vagues, piquets i violència, i se m'apliqui l'obligació de treballar sense dret a baixa per aquest motiu.

6. QUE se'm retiri el benefici de baixa per malaltia, ja que aquest benefici es va obtenir mitjançant vagues, piquets i violència, i se m'apliqui l'obligació de treballar encara que estigui greument malalt.

7. QUE se'm retirin els beneficis d'aportacions a la Seguretat Social ia la desocupació, ja que aquests beneficis es van obtenir mitjançant vagues, piquets i violència. Jo m'encarregaré d'obtenir atenció mèdica de pagament, i estalviaré per quan no tingui feina.

8. I, en general, que em retirin tots els beneficis obtinguts per mitjà de vagues, piquets i violència que no estiguin previstos en aquest escrit.

9. DECLARE, també, que renuncie de manera expressa, completa i permanent a qualsevol benefici actual o futur que s'aconsegueixi per mitjà de la vaga del dia 14 de novembre de 2012, i totes i cadascuna de les vagues futures.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

EL TEU COMENTARI NO ES PUBLICARÀ SI:
- No poses cap nom o pseudònim.
- És ofensiu i gens respectuós. Apren a raonar.
- Ho escriviu tot en majúscules.
- Es desvia de la temàtica tractada. Escriu un correu a valladacity@gmail.com o fes-te col·laborador si vols escriure sobre una temàtica nova al nostre bloc.

Gràcies per opinar.