dissabte, 28 d’abril del 2012

Rescatan a un montañero tras caer desde 8 metros en Vallada


El hombre, de 40 años, sufre un traumatismo craneoencefálico y politraumatismo a consecuencia del golpe

Un hombre de 40 años de edad que practicaba montañismo en Vallada ha caído desde una altura de 8 metros y ha sido rescatado y trasladado a un centro hospitalario en un helicóptero del Centro de Información y Coordinación de Emergencias (CICU).

Según han informado a EFE fuentes de ese servicio de la Generalitat, el hombre ha sufrido a consecuencia de la caída un traumatismo craneoencefálico y politraumatismo.

El herido, al que también asistió en un primer momento un médico de atención primaria, ha sido traslado al Hospital La Fe de Valencia.

El aviso lo recibió el CICU a las 10:45 horas de esta mañana, según han concretado las mismas fuentes.

Font: LEVANTE-EMV.COM

7 comentaris:

  1. Donar la enhorabona tambe als bombers del parc de Valla son els que el van traure desde la penya l,aguila fins el helicoptero que estaba situat en el parquin dels cotxes aon esta fense el hotel..

    ResponElimina
  2. A la persona que amb molta estupidesa a posat que la notícia li sembla divertida... espere que mai li passe res paregut, i que si és així li que ho gaudisca ben divertit.

    ResponElimina
  3. Lo que se tenía que aplicar por la Administración, es el abono por el accidentado a la Administración, de todos los gastos (bomberos, helicóptero, médicos, etc.) que jugándose la vida, han participado en el rescate, ya que el hecho fue un acto de clara negligencia.

    ResponElimina
  4. L'helicopter es passeja inutilment cada dia (a les manifestacions, concerts, el dia de la espanyolada i tota mena de tonteries com aquestes), justament per casos com aquest deurien d'emprar-se els helicopters. A mes, per a l'espavilat, dir-li que estiga tranquil, i que si el pobre xic no esta federat, les despesses aniran al seu carrec, pel contrari si esta federat, l'asseguransa es fara carrec. I negligencia o no, no deixa de ser un accident. Estic convensut de que les persones que ens governen tenen la mateixa ment retorsuda...i aixi ens va.

    ResponElimina
  5. Sí, tens raó "Mosca cojonera"
    I un malalt de càncer per fumar, deuria pagar el seu tractament, no? O qualsevol accident de tràfic produït per una errada humana, també no? O si et constipes per no haver-te abrigat be, també, no? O si un fill teu crema sense voler una finca, també deuries pagar la finca, els bombers, el metges, etc..., no?
    Xè, a part de cojonera, tens el cervell del teu germà, el mosquit.

    ResponElimina
  6. Estar federat et dóna la tranquil·litat de tindre-ho tot cobert, personalment pense que paga la pena, mireu les tarifes:
    http://www.femecv.com/licencia-federativa/tarifas-2012
    Encara que conforme està l'assumpte, la gent intenta estalviar tot el que pot.

    Mosca cojonera una pregunta: deurien pagar els participants de les processons que no porten caputxó o l'utilitzen incorrectament, la retirada de la cera dels carrers i sobretot la pujada a l'Ermita o tindre assegurança a tercers, sobre tot després de veure que han provocat algun accident?

    ResponElimina
  7. A todos los que me habeis contestado, unos correctamente y otros divagando:

    Me parece que no hablamos de lo mismo. Yo solo he hecho un comentario (sin insultar a nadie), sino haciendo hincapié en que se aplicara la legislación vigente en este caso, de tal forma que si se trató de una negligencia, los gastos hay que pagarlos. El estar federado, o tener algún seguro, no tiene nada que ver, si se trató de una negligencia.
    En cuanto a todas las demas "chorradas" que algunos tertuliamos me dirigen, no les contesto, pero por lo menos de vez en cuando, parece ser que animo el blog, que está algo decaído.
    Venga saludos a todos.

    ResponElimina

EL TEU COMENTARI NO ES PUBLICARÀ SI:
- No poses cap nom o pseudònim.
- És ofensiu i gens respectuós. Apren a raonar.
- Ho escriviu tot en majúscules.
- Es desvia de la temàtica tractada. Escriu un correu a valladacity@gmail.com o fes-te col·laborador si vols escriure sobre una temàtica nova al nostre bloc.

Gràcies per opinar.