dimecres, 5 de maig del 2010

Denúncia a un vàndal




Hola, bon dia

Vull denunciar el que em sembla un abús d'allò més vandàlic.

Des de fa  un temps, hi ha alguna persona que la té mampresa amb el meu cotxe i especialment amb els espills retrovisors, me'ls han trencat sis vegades, no una ni dos, sinó sis vegades.


Voldria saber què li he fet al vàndal que me'ls trenca!!!! Fins ara, era el del costat de l’acompanyant, però, com que l'última vegada que me'l va trencar, el mecànic li va posar una cinta fixadora, ara ha trencat el del meu costat (el diumenge 02-05-2010).
Jo li pregaria a eixa persona que s’identifiqués i si li he fet alguna cosa que li sàpiga mal, li demanaré disculpes, però que deixe d’una vegada de trencar-me el cotxe, ja que em costa 60€ canviar l’espill.

Gràcies per publicar-ho.

Isabel “la Catalana”

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

EL TEU COMENTARI NO ES PUBLICARÀ SI:
- No poses cap nom o pseudònim.
- És ofensiu i gens respectuós. Apren a raonar.
- Ho escriviu tot en majúscules.
- Es desvia de la temàtica tractada. Escriu un correu a valladacity@gmail.com o fes-te col·laborador si vols escriure sobre una temàtica nova al nostre bloc.

Gràcies per opinar.