dimecres, 25 de novembre del 2009

Esglèsia i política

Hola a tots;
L'altre dia vaig agafar un llibret publicat per l'esglèsia del poble, on es tractaven diversos temes; uns relacionats amb l'esglèsia i la religió i altres més banals.
Hem va possar molt trist i em va doler molt vore com fins a en aquest tipus de publicacions, els polítics aprofiten per fer-se propaganda, alabar-se uns a altres i tirar per terra als demés...
Em va semblar una poca vergonya, tant per part de l'esglèsia, com per part de l'Ajuntament, el qual suvenciona aquest tipus de publicacions.
La veritat és que no estàn tan lluny uns d'altres, ambdós moviments ens volen llavar el cap, convèncer-nos d'algo que els benefícia i anar en contra d'allò que no, sense cap tipus de respecte.
Un poc de pau i amor.
Vivim, deixem viure.

Kike.

1 comentari:

  1. Hola Kike, sóc el coadministrador d'aquest blog. Sols dir-te que jo també llig la revista de Càritas Parroquial, la qual arreplega ma mare de l'esglèsia de tant en tant, i estic d'acord. Els col.laboradors literaris aportaven una bocanada d'aire fresc a la publicació, donan-li un caire més dinàmic i obert al públic, però pareix que està s'està polititizant. Pot ser que si segueixen en eixa línea estos es cansen i abandonen.

    ResponElimina

EL TEU COMENTARI NO ES PUBLICARÀ SI:
- No poses cap nom o pseudònim.
- És ofensiu i gens respectuós. Apren a raonar.
- Ho escriviu tot en majúscules.
- Es desvia de la temàtica tractada. Escriu un correu a valladacity@gmail.com o fes-te col·laborador si vols escriure sobre una temàtica nova al nostre bloc.

Gràcies per opinar.