dijous, 21 d’octubre del 2010

Paraules d'una llengua

7 comentaris:

  1. A vore... m'estrene jo. Paraules que em venen ara al cap... reixiu, mosseguello, vidriola...

    ResponElimina
  2. Aixina malament i a pressa:
    Alifac, andergue, androna, arjama, assisser, bocoi, descimalar, dula, faramalla, fes, godalla, màmia, muesa, penitenta, serraeta, sitiet, tafarra, verdanc,...
    Kike en ma casa es vEdriola.
    I que em digueu de les compostes:
    aiguaensucre
    aiguacels
    arrapacingles
    bramaserres
    caganiu
    cagascales
    esgarramantes
    esgarracimals
    esparverd
    figamandanga...
    En més temps, es podria fer una bona colecció.

    ResponElimina
  3. Xiuxiuejar és una paraula que m'encanta. Les coses més importants que m'han dit en la meua vida me les han xiuxiuejat a cau d'orella, amb veu baixeta i dolça.

    ResponElimina
  4. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  5. Sempre m'han fet gràcia paraules com BATECUL
    o BASCOLLÀ (supose que incorrecta, clar) pareix violent, però si són tan de casa és que transmeten moltes connotacions positives!! Ni idea de l'etimologia, ;-))

    Sense oblidar el nostre "ASGARROS" (ex: ha plogut asgarros)

    ResponElimina

EL TEU COMENTARI NO ES PUBLICARÀ SI:
- No poses cap nom o pseudònim.
- És ofensiu i gens respectuós. Apren a raonar.
- Ho escriviu tot en majúscules.
- Es desvia de la temàtica tractada. Escriu un correu a valladacity@gmail.com o fes-te col·laborador si vols escriure sobre una temàtica nova al nostre bloc.

Gràcies per opinar.