Cercar en aquest blog

divendres, 29 de juny de 2012

Excursió al Río Fraile, Bicorp (Actualitzat amb vídeo).


     
El Centre excursionista Alt de la Creu organitza una excursió d'espectacular bellesa paisatgística i super refrescant per al proper dissabte 30 de juny. L'hora que hem quedat és a les 8:40 del matí  en el  "triàngul" per eixir a les 9:00 en punt. Cal portar esmorzar, aigua i dinar per passar el dia.

A esta excursió només poden vindre   membres federats.  

I per a tots els que vulgueu gaudir de la natura no es desil·lusioneu; reviseu els vostres frontals, ja que pròximament es farà una marxa nocturna per a xiquets i una excursió senderista a Anna a la ruta de l'aigua. Ja vos anirem informant.

Aprofitem per a recordar-vos que els membres del Centre durant el mes de juliol s'han de posar al corrent en el pagament de la quota semestral. 
       
       

LA CAMBRA DE DALT: BLAVET

LA CAMBRA DE DALT: BLAVET: Ma uela sempre emblanquinava la frontera i el corral ara, a l'estiu, per tindre-ho tot net i lluidor per a festes.Encara hi ha gent que...

dimecres, 27 de juny de 2012

FESTA NORDIC MIST AL GLAÇÓ


    Dissabte 30 al Glaçó rebrém la festa NORDIC MIST!!

    Amb azafates i regals per a totes les teues copes amb NORDIC MIST, a més els  
    combinats amb BRUGAL, CUTTY SARK I LARIOS 12 també tindràn regal segur,PER    
    ANIMAR LA SELECCIÓ ESPANYOLA EN LA FINAL!!

    GLAÇÓ PUB VALLADA

dimarts, 26 de juny de 2012

MENÚ ESPECIAL AL SÀEZ


SÀEZ RESTAURANT
MENÚ  ESPECIAL DIA 30 DE JUNY
AQUEST MENÚ CONTARÀ AMB LA PARTICIPACIÓ DE DOS CUINERS, MIGUEL HIDALGO I SANDRA FORTÉS, QUE HAN TREBALLAT EN RESTAURANTS COM EL BULLI, ARZAK, AKELARRE I ZUBEROA ENTRE ALTRES.
  • DETALL DEL XEF

PER  A COMENÇAR:
  • BRANDADA D’ABADEJO AMB PALETS DE PANÍS
  • ORELLA DE PORC PRENSADA AMB XIMIXURRI D’HERBES

CONTINUEM AMB:
  • ARRÒS MELÓS DE FESOLS, NAPS I BOTIFARRA

COM A PLAT PRINCIPAL:
  • RAVIOLI DE RABO DE BOU AMB UNA SALSA DE BOLETUS I ESPUMA DE CREÏLLA

PER A FINALITZAR:
  • CREMÓS DE XOCOLATE NEGRE AMB ESTRUDEL DE POMA I COCO


EL PREU SÓN 15 EUROS. AQUEST MENÚ NO INCLOU LA BEGUDA.
962257158   WWW.SAEZRESTAURANTE.COM

diumenge, 24 de juny de 2012

Un juez obliga a Vallada a cancelar el contrato de 46 millones por el que adjudicó Valpark


El ayuntamiento tendrá que indemnizar a la urbanizadora con 1,4 millones por daños y perjuicios 


SERGIO GÓMEZ XÀTIVA El de Valpark es, ya, oficialmente, un proyecto fantasma. Una sentencia judicial ha obligado al Ayuntamiento de Vallada a rescindir el contrato de 46 millones de euros por el que la administración adjudicó a la Unión Temporal de Empresas (UTE) formada por Ferrovial y Asfaltos Guerola, SA, los trabajos de urbanización del parque logístico y empresarial, en 2008. El auto condena al consistorio a indemnizar a la UTE por los "daños y perjuicios" derivados del impago de una decena de certificaciones de obra aplazadas durante años. 

En aplicación de la sentencia, el equipo de gobierno ha alcanzado un acuerdo con la UTE y finalmente le pagará 1,4 millones de euros, que se suman a los 14,5 que las empresas ya han percibido a través de la línea ICO, habilitada por el Estado para que el ayuntamiento saldara las deudas que mantenía con proveedores. Por ese crédito, la corporación deberá destinar un tercio de su presupuesto anual (1 millón de euros) a pagar los intereses generados por el agujero global de Valpark, que supera los 21 millones. 

Los urbanizadores, que han visto satisfechas sus demandas en los tribunales hasta en tres ocasiones, ya reclamaron hace tres años, en 2009, la cancelación del contrato, cuando las obras de la infraestructura quedaron paralizadas. La crisis financiera acabó truncando una inversión que preveía construir sobre una superfície de 1,3 millones de metros cuadrados. Los reiterados impagos de las tres empresas constructoras propietarias de suelo (Mafort, SL; Coperfil, SA, y Ardeas Saguntum, SL), que aún adeudan 15 millones de euros a la administración local, terminaron por hacer naufragar el proyecto. 
La portavoz socialista en el ayuntamiento, María José Tortosa, ha acusado directamente al alcalde de la localidad, Vicente Perales, de "plegarse" ante los intereses de las urbanizadoras al negarse a recurrir la sentencia que avala las demandas de las empresas, tal como pidió el PSOE en un pleno. "Tendría que haber negociado hasta el final para dar el máximo beneficio para el pueblo: Perales no ha presionado lo suficiente", subrayó Tortosa, que considera exagerada la cantidad que deberá pagar el municipio por la indemnización. "El PP antes y ahora AIPV están hipotecando el pueblo para 100 años". El PSPV acusó al anterior equipo de gobierno de "no parar las obras en 2009". 

Una opinión que comparte el propio alcalde. Vicente Perales considera que el ejecutivo anterior (el PP, formación con la que ahora gobierna en coalición) debería de haber rescindido el contrato hace tres años.

Font: edició electrònica diari levante-emv.com El Mercantil Valenciano dissabte 23 de juny 2012